Start stage

14 februari 2020 - Alfaz del Pi, Spanje

Hallo lieve allemaal!

Vorig weekend zijn we op zaterdag met een aantal studenten op stap gegaan in Benidorm! Dit was een en al gezelligheid!

Drankjes en dansjes!Stap avondje!

Zondag waren Demi, Larissa en ik nogal moe van het avondje uit en besloten we te genieten van een rustig dagje. We hebben een film gekeken en verder weinig bijzonders gedaan.

Maandag begon ik dan toch echt aan mijn 1e week stage! En ik kan jullie vertellen dat ik het hier erg naar mijn zin heb! De huisarts is super leuk, en ook het stage lopen hier is fijn. Tijdens de consulten mag ik de vitale functies controleren (bloeddruk, temperatuur, saturatie etc.) verder zet ik regelmatig injecties en heb ik ook een ECG (hartfilmpje) mogen afnemen.

Ik heb elke middag een siësta, waarbij ik kan genieten van het mooie weer aan het strand.

ZeezichtLekker lezenGenieten

Het leven hier in Spanje is heerlijk! Al vind ik dit prima voor vakantie en stage. Ik moet er namelijk niet aan denken om hier te wonen. Daar hebben wij het in Nederland toch wel te goed voor haha.

Ook het samenwonen met mijn lieve huisgenootjes gaat prima. We hebben alle 3 verschillende diensten waardoor er altijd wel iemand thuis is. Ook zorgen we er voor dat we elke dag gezond eten op tafel zetten, dus niet alleen maar vette hap hoor 😜

Zo dat was weer even mijn weekverslag! Groetjes uit het zonnige spanje🌞

1. Miranda:
    14 februari 2020
    Heerlijk, geniet van je tijd in Spanje 🇪🇸 😘
  2. Adele:
    15 februari 2020
    Tjonge tjonge, wat een zwaar leven heb je daar.😎🤩 geniet er nog maar van. Knuf deeltje 😘
  3. Carin:
    16 februari 2020
    Fijn dat het niet alleen fun is, maar dat je ook nog miet werken 😉