Week 4

23 februari 2020 - Alfaz del Pi, Spanje

Alweer 3 weken in Spanje! De tijd vliegt hier voorbij.

Ik ben helemaal gewend aan het leven hier. Het is super gezellig en mijn stage is super leuk. Ik voel mij erg op mijn gemak bij mijn huisgenootjes.

Ja jongens, ik ben naar de sportschool gegaan! Samen met Demi ging ik meedoen aan de les X-fit. Nou ik kan jullie vertellen dat we gesloopt waren daarna. We moesten veel oefeningen met gewichten doen, springen, buikspieroefeningen etc. Hier heb ik dan ook de hele week spierpijn van gehad haha. Maar voortaan ga ik elke week sporten 💪🏼

Gesport! 💪🏼

Afgelopen weekend was het niet echt mooi weer. Maar sinds woensdag schijnt het zonnetje lekker! Ik ben sinds dien dagelijks aan het zonnen🌞🌴.

Samen met Larissa heb ik weer boodschappen gedaan. Hiervoor gingen we met de bus naar een ander dorpje om daar bij de lidl alle spullen te halen. Echter moesten we daarna terug met de bus, en moesten we met de zware boodschappen de berg op lopen. Dit was dus geen succes haha.

Boodschappen

Afgelopen vrijdag ben ik met Silke (een van de studenten) een drankje gaan doen in het café "Robin's nest". Het was super gezellig.

Gezelligheid

Gister avond zijn we met enkele studenten uit eten gegaan in Benidorm. Daarna hebben we gekeken naar de carnavals parade en als afsluiting van de avond zijn we op stap gegaan. Dit was weer een super leuke en gekke avond! We hebben er allemaal van genoten.

Met de lieve silkeBusritje

Nu lig ik lekker op het strand te genieten van het mooie weer, om de alcohol uit ons bloed te krijgen.

Zo dit was weer mijn weekverslagje!

Beach picture

1. Marion Coomans:
    23 februari 2020
    Hoi Esmee,
    Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat. Goed bezig jij!
    Ik ben wel jaloers op het weertje daar. Hier waaien en regenen we weg en zijn veel carnavalsoptochten afgelast. Erg jammer.
    Geniet nog maar lekker.
    Heel veel groetjes uit Heytse
    Doeiiiiiii
  2. Carin:
    24 februari 2020
    Goed bezig Esmee!
    Toch nog een beetje carnaval daar.
  3. Marleen en Harrie:
    25 februari 2020
    Hoi Esmee,
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Als je nou iedere keer zo de boodschappen gaat doen hoef je niet meer naar de sportschool. Groetjes uit Neeritter