Week 5

1 maart 2020 - Benidorm, Spanje

En dan zijn we al 4 weken in Spanje! De tijd vliegt voorbij hier. Op stage heb ik echt mijn draai gevonden, en ik vind het dan ook super leuk.

Deze week hadden we een patiënt die een hartinfarct kreeg, dit vond ik erg spannend en dat had veel indruk op mij gemaakt. Gelukkig is alles goed verlopen en is de patiënt naar het ziekenhuis gebracht voor de nodige medische hulp. Verder ging het deze week op en neer qua drukte. Ik heb een prima stageweek gehad.

Ik heb elke middag tijdens mijn siësta heerlijk genoten van de zon. Niet verkeerd om elke dag op het strand te liggen. Regelmatig kwam mijn huisgenootje Demi, of een van de andere studenten mij vergezellen op het strand. Zo hebben we deze week geluncht bij "De blauwe walvis". Hier hebben we genoten van een frikandel speciaal met frietjes!

Frikandel speciaal!

Gisteren ben ik samen met Aleyna, Joyce, Silke en Marijke naar het strand in Albir gegaan. We hebben genoten van de zon.

Beach albirDagje strand

Savonds ben ik samen met Silke gaan uit eten bij een sushi zaak. Voor €14 kon je 3 uur lang onbeperkt eten en drinken. Daarna hadden we met enkele studenten afgesproken om een drankje te doen bij "Robin's nest". Het was super gezellig! Ik bestelde een likeur 43 met Fanta. Op de foto kun je zien hoeveel likeur 43 er werd ingeschonken. Om dronken van te worden haha

Drankjes

Vandaag was het plan om naar Benidorm te gaan om op het strand te liggen. Eenmaal op het strand scheen de zon niet... Toen zijn Demi, Larissa en ik naar huis gegaan om te genieten van een film middagje! Eindelijk kunnen we beginnen aan onze Twilight filmreeks Niks mis mee toch? Haha

Bewolkt dagjeFilm middagje

Aankomende donderdag komen Mam en jarka (mijn zus) voor een weekendje naar Benidorm! Echt iets waar ik naar uit kijk! Laat het aftellen maar beginnen❤️

1. Jarka:
    1 maart 2020
    Wat geit de tied toch weer snel!!! Mam en ich kinne neet meer wachte om dich weer te zeen. We hubbe der zin in!! Tot donderdig🤗 dikke kus
  2. Esmee Peeters:
    1 maart 2020
    Jaaa gelukkig! Hub der zin in❤️❤️❤️
  3. May (mam):
    1 maart 2020
    Ha Meeke, dich hebs ut tog mer toppie doa! Maaks van alles mit doa, super!! Ze vroage vaak aan os of wae dich neet misse? Nou zigge wae dan doa geeftj Esmee os geine tied veur, want bienoa elke daag kriege wae appkes, foto's of der waertj gevideo beltj mit heur :) dus wae blieve good oppe heugdje van dien laevendje in Spanje. Nog ein paar daag en dan kome Jarka en iche (de manne loate wae lekker thoes ;) gezellig noa dich toe. Heerlik ein paar gezellige meiden dagen, det waertj eine dolle boel haha. eine dikke knuffel en dikke kus van pap en mam.
  4. Esmee Peeters:
    1 maart 2020
    Haha nog ein paar nachtjes sloape en den komtj ger😍 weardj super gezellig! Xxxx
  5. Marleen en Harrie:
    2 maart 2020
    Hoi Esmee, Jarka en May,
    Wae winse uch eine super geweldige tieed samen.
    Hieel vul plezeer en diee manne redden zich waal.
  6. Carin:
    2 maart 2020
    Veel plezier met jouw moeder en zus. Genieten......