De spanning stijgt!

15 januari 2020 - Roermond, Nederland

Hallo allemaal,

Hier nog een berichtje vanuit thuis.
Zoals jullie weten begint op woensdag 29 januari mijn grote avontuur, stage lopen in Spanje!!!
Ik heb er super veel zin in maar de spanning begint er toch ook wel voor te komen.
Qua regelwerk is zo goed als alles rond, dus nu kan de stress beginnen over: Wat ga ik allemaal in mijn koffertje meenemen??

Afgelopen vrijdag heb ik 4 andere studenten ontmoet, die samen met mij op avontuur gaan.
2 meiden worden ook mijn huisgenoten.
Het was een hele gezellige avond en tot nu toe voelde ik wel een klik.
Het is prettig om je huisgenoten al te kennen, en te weten dat je met een gerust hart naar Spanje kunt gaan.

Voor nu moet ik nog 2 weken wachten.
Al zullen deze 2 weken voorbij vliegen aangezien we op school toetsen en examens hebben (nog meer stress hihi)
Voor nu blijf ik mij verheugen dat ik over 14 nachtjes slapen in het vliegtuig stap, en voor 3 maanden kan gaan genieten en werken in Spanje!

Tijdens mijn avontuur in Spanje zal ik wekelijks een nieuw verhaal of filmpje/foto's op mijn Reislogger zetten, zodat jullie mij een beetje kunnen volgen.
En natuurlijk zodat jullie weten dat ik het daar overleef.

Liefs,

Esmee

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marion Coomans:
    15 januari 2020
    Wow ik heb schijnbaar gemist dat je zo lang weg gaat.
    Nou meid, ik wens je veel succes met de voorbereidingen en super veel plezier en een leerzame tijd in Spanje. 💃
    Ik wil je graag blijven volgen. Kei leuk!
    Groetjessss 😘