Eerste week!

2 februari 2020 - Alicante, Spanje

Hallo lieve allemaal,

Afgelopen woensdag begon mijn avontuur in Spanje. Vrijdag zijn we met een aantal studenten naar Benidorm gegaan. Voor het eerst met de bus, en wat was dat weer een avontuur. We stonden met 9 studenten op de bus te wachten en moesten dus allemaal om de beurt een buskaart kopen. Iets waar de buschauffeur niet heel blij mee was. We hebben daar genoten van een middagje strand.

Vrijdag avond hadden we afgesproken om met alle studenten van Alfaz del pi (onze woonplaats) naar het café te gaan. We gingen naar "Robin's Nest", een Nederlands café! Hier hebben we met z'n alle een super gezellige avond gehad. En jawel hoor, ik heb voor het eest in mijn leven een tequila gehad. Bah wat was dat vies haha.

Zaterdag zijn we met de hele groep naar Benidorm gegaan om te genieten van een heerlijk dagje strand. Het was super gezellig en fijn om dit met de hele groep te doen.

Vandaag (zondag) hebben we onze spulletjes gepakt voor 4/5 dagen campus. We zijn afgereisd naar de universiteit in Alicante. Hier zullen we vanaf maandag dagelijks Spaanse les krijgen en praktijklessen. Om de campus week te beginnen zijn we vandaag naar Alicante zelf afgereisd en hebben we de berg "Santa Barbara" beklommen. Dit was nog een heel avontuur maar het was zeker de moeite waard! Daarna hebben we de avond afgesloten met een tapas avondje.

Al met al heb ik tot nu toe dus een super leuke week gehad! Morgen weer op tijd op, om te beginnen aan onze campus week.

​​

1. Carin:
    3 februari 2020
    Heerlijk, geniet ervan. Fijn dat je zo' n gezellige groep om je heen hebt. Spannend deze week op de campus.
    Hasta luego.....
  2. Marieke:
    7 februari 2020
    Wat al een avonturen de eerste week, gezellig met zo'n groepje!
    Hopelijk is het op de campus ook goed bevallen en spreek je nu vloeiend Spaans ;)
    Alvast een goed weekend gewenst.